נושא: עזרה דחוף! מעוניין בהחלפת צמיג אחורי תאריך: 8/1/2009 10:35:00 PM
מחבר/ת: עומר טסלר
שאאאאלום יש לי אופני mongoose teocali elite 2007 ואני מעוניין להחליף את הצמיג האחורי שלי Kenda 2.10R Nevegal DTC כי הוא צר לי מידי , אני רוצה צמיג רחב יותר כמו מקדימה(Kenda 26” x 2.35”) או אפילו יותר. לאיזה צמיג כדי להחליף? עד 250 שקל . תודה. http://img222.imageshack.us/img222/1439/getresizeimage.jpg
|