נושא: רוצה לעבור למעצורי דיסק, איזה גלגלים לקחת ? תאריך: 8/1/2009 11:13:00 PM
מחבר/ת: עידן VAPOR
שלום לכולם,
אז אחרי שהספיק לי הV BRAK אני מעוניין לעבור למעצורי דיסק. כרגע אני רוכב קצת מהכל XC/AM/FR, מה שמורכב אצלי כרגע באופניים זה חישוק עלום שם למעצורי V BARK, כאשר שני הצמיגים הם 2.35 של KENDA, וגודל הגלגל הוא 26 אינץ.
אני לא מעוניין להשקיע בבנייה חדשה, אלה לרכוש משהו יעודי מיד שנייה. השאלה שעולה היא אני צריך לחפש משהו ספציפי מבחינת גודל או נאבות+חישוקים+חישורים נורמלים וזהו ?
התקציב הוא באזור ה800, אני מדבר על הגלגל נטו, מעצורים וכו אני כבר רוכש בנפרד, תודה לעונים.
|