הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/2/2009 1:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nisan mordehay עם תוכן  שמאות חחחח שידרגתי את האופניים שלי עם הזמן
נושא: שמאות חחחח שידרגתי את האופניים שלי עם הזמן תאריך: 8/2/2009 1:02:00 AM
מחבר/ת: nisan mordehay

כמה הם שוות עכשיו אני לא מעוניין לימכור סתם לידע
Shift 6061 4.5” travel hydroformed aluminum frame with sealed bearing pivot
בולם זעזועים קדמי SR Suntour XCR 120mm w/ lockout and preload
בולם זעזועים אחורי X-Fusion Coil w/adjustable rebound
קראנק - גלגל הינע קדמי Truvativ X-Flow 3.0 24/34/42
מעביר הילוכים קדמי Shimano Alivio
מעביר הילוכים אחורי Shimano Alivio
כידון / מוט כידון Ritchey Riser / Kalloy Pivit stem
ידיות העברת הילוכים Shimano EZ Fire 8-speed intergrated lever
אוכף / מוט אוכף WTB Speed V Sport saddle / Haro Alloy post
מכלול היגוי Formula Pivit hubset
חישוקים Ritchey Girder XC
צמיגים Kenda Komodo 2.1
מערכת מעצורי דיסק Tektro IO mechanical disc

זה המפרט המקורי שהיה שונו הקסטה האחורית לדאור 9 מהיריות
שרשרת לאולטגרה ידית אחורית דאור
מעצורי סטרוקר רייד
קרניים כנף אחורית ועוד כל מיני שטיות קטנות
אולי בהמשך אני ישדרג לפול דאור




חזרה לפורום