הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/2/2009 1:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nisan mordehay עם תוכן  אני ממליץ מאוד להישאר עם צמיג יותר דק מאחור
נושא: אני ממליץ מאוד להישאר עם צמיג יותר דק מאחור  תאריך: 8/2/2009 1:11:00 AM
מחבר/ת: nisan mordehay

אני רוכב על קנדה 2ץ1 מאחור זה משפר מאוד את הדיווש ולא פוגעה משמעותית באחיזה לאומת זאת מקדימה אני ממליץ על 2.35 לא פחות לטובת אחיזה מוגברת בפניות וכו מיקצוען אמר לי לעשות כך וזה מדהים כמה שהוא צדק



חזרה לפורום