נושא: אני ממליץ מאוד להישאר עם צמיג יותר דק מאחור תאריך: 8/2/2009 1:11:00 AM
מחבר/ת: nisan mordehay
אני רוכב על קנדה 2ץ1 מאחור זה משפר מאוד את הדיווש ולא פוגעה משמעותית באחיזה לאומת זאת מקדימה אני ממליץ על 2.35 לא פחות לטובת אחיזה מוגברת בפניות וכו מיקצוען אמר לי לעשות כך וזה מדהים כמה שהוא צדק
|