הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/2/2009 9:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אם אתה מרוצה מההתנהגות של הנבגל
נושא: אם אתה מרוצה מההתנהגות של הנבגל תאריך: 8/2/2009 9:53:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אז למה לא להישאר איתו?
אחורי נשחק מהר יותר, אז עדיף DTC.

לדעתי אל תמהר להרכיב צמיג רחב מאוד מאחור. ההשפעה על הגילגול תורגש מאוד, ובסה"כ יש לך מתלה שעוקב טוב מאוד אחרי פני הקרקע, כך שיש להניח שתהיה לך אחיזה טובה מאוד עם 2.35.

זאת ועוד - לא בטוח שהשלדה שלך יכולה לקבל צמיג רחב יותר מאחור. כדאי לודא את זה לפני קניית צמיג...

בהצלחה


חזרה לפורום