נושא: דוקא התכוונתי שיגדיל ל2.35 תאריך: 8/2/2009 5:34:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם חסרה לו אחיזה, או יציבות - זה שווה את הגילגול החופשי. לגבי דגם הצמיג - רכבתי על נבגל והייתי מרוצה, אבל המחיר יקר. יש צמיגים אחרים, לטעמי לא פחות טובים, אבל זולים בהרבה. אבל אם הוא מתייעץ, ומעדיף שלא לעשות יותר מדי נסיונות - שישאר עם דגם מוכר שהוא כבר אוהב, ורק ישנה את המידה.
אבל זה נכון שממש לא הגיוני "2.5 מאחור עם 2.35 מלפנים. אם כבר, אז להיפך......
|