טקסט הודעת פורום
8/3/2009 7:08:00 AM
yuval zelkind
אופני 29
נושא:
אופני 29
תאריך:
8/3/2009 7:08:00 AM
מחבר/ת:
yuval zelkind
עם הגובה שלך זה שלדת מדיום
אחלה אופנים, אני הולך לקנות את גארי פישר אבל ;)
חזרה לפורום