טקסט הודעת פורום
| 8/3/2009 11:09:00 AM |
|
נושא: גירוז היכן? תאריך: 8/3/2009 11:09:00 AM
מחבר/ת: לביא מוסקוביץ
רכשתי אופניים חדשים של specialized xc pro לפני מספר חודשים,אני מקפיד לשמן אותם לאחר מספר רכיבות וכמובן מנקה אותם. אשמח לקבל טיפים היכן מומלץ/נדרש לגרז ומה תדירות הגירוז ואיזה גריז להשתמש. תודה למתייחסים ;)
|
חזרה לפורום |
|
|