נושא: צריך יעוץ בקניית אופניי פעלולים תאריך: 8/3/2009 1:49:00 PM
מחבר/ת: ערן שילר
הבן שלי רוצה לקנות אופניי פעלולים ראינו hero 1200 razor 870 ומישהו הציע לנו GT משומשות במצב מעולה ב 500 ניקנו ב 1200 לפני אין לי מושג מה אני צריך לבדוק איך בוחרים המטרה זה נסיעה בשכונה בס וכמובן להשתולל קצת עם החברה אשמח אם מישהו יתן לי כיוון תודה ערן
|