נושא: אחי אני ממליץ על EARO F2 ואני יפרט למה... תאריך: 8/3/2009 2:42:00 PM
מחבר/ת: מוריאל אלפסי
האח הצעיר והחזק במשפחת ה Free Style יעשה לך כיף בכיס ושמח ברחוב.
שלדת Hiten/Cromoly, מזלג Shooter over size, מעצורי Tektro,
קראנקOPC Haro Mega - 165 מ"מ,
כידון Haro XO Junior,
חישוקי - ALEX 303 48 שפיצים,
נאבות אלומיניום 14 מ"מ ,Over size
צמיגי Haro MS 2.0.
והתמונה שלהם הם מהממות וטובות!!!
|