הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/3/2009 2:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מוריאל אלפסי עם תוכן  אחי אני ממליץ על EARO F2 ואני יפרט למה...
נושא: אחי אני ממליץ על EARO F2 ואני יפרט למה... תאריך: 8/3/2009 2:42:00 PM
מחבר/ת: מוריאל אלפסי

האח הצעיר והחזק במשפחת ה Free Style יעשה לך כיף בכיס ושמח ברחוב.

שלדת Hiten/Cromoly, מזלג Shooter over size, מעצורי Tektro,

קראנקOPC Haro Mega - 165 מ"מ,

כידון Haro XO Junior,

חישוקי - ALEX 303 48 שפיצים,

נאבות אלומיניום 14 מ"מ ,Over size

צמיגי Haro MS 2.0.

והתמונה שלהם הם מהממות וטובות!!!


חזרה לפורום