הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/4/2009 9:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלברט עם תוכן  שלום אני חדש בפורום והייתי שמח לדעת את תגובתכם
נושא: שלום אני חדש בפורום והייתי שמח לדעת את תגובתכם  תאריך: 8/4/2009 9:18:00 AM
מחבר/ת: אלברט

אני רוצה את

האופניים של חברת K2 דגם 0.BASE 1

אני רוכב מתחיל ולא משתולל יותר מידי חח

אשמח לדעה שלכם כי היום אני הולך
להביא אותם כנראה

תודה :)


נ.ב נסעתי עליהם כבר ואני מאוד מרוצה מהנסיעה ומאוד נוחות לי


חזרה לפורום