נושא: שלום אני חדש בפורום והייתי שמח לדעת את תגובתכם תאריך: 8/4/2009 9:18:00 AM
מחבר/ת: אלברט
אני רוצה את
האופניים של חברת K2 דגם 0.BASE 1
אני רוכב מתחיל ולא משתולל יותר מידי חח
אשמח לדעה שלכם כי היום אני הולך להביא אותם כנראה
תודה :)
נ.ב נסעתי עליהם כבר ואני מאוד מרוצה מהנסיעה ומאוד נוחות לי
|