טקסט הודעת פורום
| 8/4/2009 4:44:00 PM |
|
נושא: מקסיס מיניון תאריך: 8/4/2009 4:44:00 PM
מחבר/ת: roee a
maxis minion dh front שים אותו דוקא כאחורי טיובלס ,עובד פצצה,אחיזה מעולה בעליות ובירידות, כמו שאיתן אמר 2.35 מאחורה ו-2.5 מקדימה זה שילוב מעולה.
|
חזרה לפורום |
|
|