טקסט הודעת פורום
| 8/4/2009 6:03:00 PM |
|
נושא: רשמים מצולמים מגמר הטור דה פראנס בפריז תאריך: 8/4/2009 6:03:00 PM
מחבר/ת: נמרוד בנצור
לאחר שנים של צפייה בטור דה פראנס בטלוויזיה
החלטתי השנה להיות בפריז בגמר
מרגש ! לא רק לרוכבי אופניים...
http://www.youtube.com/my_videos?feature=moby
|
חזרה לפורום |
|
|