הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/6/2009 1:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי לוי עם תוכן  כן נורא רציתי טרק..
נושא: כן נורא רציתי טרק.. תאריך: 8/6/2009 1:31:00 AM
מחבר/ת: אבי לוי

אבל אזל המלאי בכל הארץ של דגם שנת 2009,
ויש רק 2010 שעולים כ-2300 שח


חזרה לפורום