טקסט הודעת פורום
8/6/2009 1:31:00 AM
אבי לוי
כן נורא רציתי טרק..
נושא:
כן נורא רציתי טרק..
תאריך:
8/6/2009 1:31:00 AM
מחבר/ת:
אבי לוי
אבל אזל המלאי בכל הארץ של דגם שנת 2009,
ויש רק 2010 שעולים כ-2300 שח
חזרה לפורום