נושא: בנוגע ל FELT תאריך: 8/6/2009 3:05:00 AM
מחבר/ת: ניר אליאב
(כתבתי הודעה שלמה ואז קרה משהו והיא לא נשמרה, אז הנה היא שוב)
קניתי את ה Q500 לאבי לפני חודשיים והוא נורא מרוצה, שים לב לדברים הבאים.
1. הצמיגים שמגיעים עם האופניים מספקים אחיזה טובה בכביש ובשטח קרקע קשה, אבל לא בשטח חולי או בירידות ודרדרות טכניות. אנחנו שדרגנו אחרי שבועיים ל KENDA .
2. אורך הבולם הקדמי הוא 80ממ (לדעתי לא מספיק אם אבא שלך מתכנן לעצמו קפיצת דרופים וסינגלים טכנים עם מדרגות וכו´) .
3. הגריפים שמגיעים עם האופניים הם נוראיים, גם אותם שדרגנו.
4. המחיר - 1900 , במחיר הזה אתה תשיג אותם עם השדרוגים , אל תשלם עליהם 1900 בלי שדרוג אלא באיזור ה 1700 . (אם אתה מעוניין אפנה אותך לחנות ממנה קניתי אני)
ניר
|