נושא: חנות ורטיגו געש - המלצה תאריך: 8/6/2009 7:15:00 PM
מחבר/ת: טל צור
רציתי להמליץ על חנות האופניים ורטיגו בגעש, היתה לי בעיה בבולם הקידמי לאחר שביצעתי טיפול תקופתי בבולם באופן עצמאי, הבחור בחנות שמח לעזור וגם היה סבלני לאורך כל תהליך הטיפול כולל הרבה מאד שאלות שהפנתי אליו. ממליץ בחום !!!
|