הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/7/2009 5:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר נאמן עם תוכן  ניקוי אופניים
נושא: ניקוי אופניים תאריך: 8/7/2009 5:41:00 PM
מחבר/ת: ניר נאמן

ובכן,הדעות חלוקות.יש של מנקים כלל,יש מנקים באופן חלקי.כ"א ונקודת מבטו והבנתו.
אני נוהג כדלהלן,אחת למס´ רכיבות:
ריסוס דיגריזר על הקסטה,שרשרת מעבירי הילוכים.המתנה של מס´ דקות ואח"כ שטיפה במים-לא בלחץ !!! אלא זרם צינור רגיל.זה בד"כ מספיק.(במקרים קשים יותר משתמש בנוסף במברשת ניקוי עם שיער רך בתוספת סבון כלים,עובר על כל האופניים ומנקה).
לאחר השטיפה - ייבוש מוחלט +ניגוב שלדה מסימני מים/אבנית.
שימון דק של השרשרת עם שמן יבש בקיץ (רטוב בחורף),ניגוב עודפי שמן וזהו זה.
הכלה מוכנה לרכיבות הבאות.
*אני ממליץ על שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים כמובן שיוצרו ופותחו לאופניים ולא על קומבינות או רעיונות "חכמים" אחרים.
בהצלחה. :cool:


חזרה לפורום