נושא: ניקוי אופניים תאריך: 8/7/2009 5:41:00 PM
מחבר/ת: ניר נאמן
ובכן,הדעות חלוקות.יש של מנקים כלל,יש מנקים באופן חלקי.כ"א ונקודת מבטו והבנתו. אני נוהג כדלהלן,אחת למס´ רכיבות: ריסוס דיגריזר על הקסטה,שרשרת מעבירי הילוכים.המתנה של מס´ דקות ואח"כ שטיפה במים-לא בלחץ !!! אלא זרם צינור רגיל.זה בד"כ מספיק.(במקרים קשים יותר משתמש בנוסף במברשת ניקוי עם שיער רך בתוספת סבון כלים,עובר על כל האופניים ומנקה). לאחר השטיפה - ייבוש מוחלט +ניגוב שלדה מסימני מים/אבנית. שימון דק של השרשרת עם שמן יבש בקיץ (רטוב בחורף),ניגוב עודפי שמן וזהו זה. הכלה מוכנה לרכיבות הבאות. *אני ממליץ על שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים כמובן שיוצרו ופותחו לאופניים ולא על קומבינות או רעיונות "חכמים" אחרים. בהצלחה. :cool:
|