טקסט הודעת פורום
8/8/2009 7:17:00 PM
t a
אתה מכיר את ה sun?
נושא:
אתה מכיר את ה sun?
תאריך:
8/8/2009 7:17:00 PM
מחבר/ת:
t a
אני מעוניין להתקין אותו כגלגל קדמי
אני יודע שזה בנוי לוי ברייקס אבל אני מתקין אותו עם דיסק...
אמרו לי שהוא חזק וזול
:)
חזרה לפורום