הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/8/2009 7:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t a עם תוכן  אתה מכיר את ה sun?
נושא: אתה מכיר את ה sun? תאריך: 8/8/2009 7:17:00 PM
מחבר/ת: t a

אני מעוניין להתקין אותו כגלגל קדמי
אני יודע שזה בנוי לוי ברייקס אבל אני מתקין אותו עם דיסק...
אמרו לי שהוא חזק וזול
:)


חזרה לפורום