נושא: תגובה תאריך: 8/9/2009 9:41:00 AM
מחבר/ת: דודו אהרן
תודה על העצה לגבי האחריות בגלל המחיר אני מקבל על השילדה אחריות לכל החיים אז מהבחינה הזאת אני רגוע זה אחד הדברים שבמשך אותי .מפני שרציתי להשקיע על אופני SANTA CRUZE HECKLER והמחיר יוצא מטורף ואני מקבל אחריות על השילדה ךשנתיים וזה מבאס שאתה משקיע סכום כזה וארחי שנתיים אין מה לעשות. איך המערכות sarm XO ?
|