נושא: אתה עושה עסקה נהדרת תאריך: 8/9/2009 10:04:00 AM
מחבר/ת: איתן הדרי
דידי רק עמוד על זה שהכל יהיה רשום...אין אחריות בעל פה...אין יהיה בסדר מה אתה דואג...אין אל תדאג אנחנו פה לכל צרה...בקיצור אל תאמין לאיש רק לעצמך. דרוש שהכל יהיה כתוב וברור, מאוד חשוב שכל פרט קטן באחריות יהיה כתוב. ראה אני ככל מעדיף סראם על שימנו בגלל יחס העברה 1:1 לעומת 1:2 בשימנו ולדעתי ההילוכים עוברים הרבה יותר חלק מאשר בשימנו. המעביר האחרוי שציינת במילה אחת: מעולה. השילוב הזה של שיפטר X9 ומעביר אחורי XO פשוט שילוב מנצח. החסרון הגדול של מעביר זה הינו המחיר שלו. אני כבר שברתי מעביר כזה ושלמתי הרבה מאוד כסף. מעביר=1300 + אוזן=100 + עבודה=100 = 1500 ש"ח יכולתי לקנות אופניים ז"ח חדשות במחיר הזה. האמת לא צריך להשתגע אפשר היה לשים גם מעביר X9 בחצי מחיר. בכל אופן תהנה מהמוצר יש לך אופניים באיכות מעולה.
|