נושא: רעשים מוזרים תאריך: 8/9/2009 2:44:00 PM
מחבר/ת: ספי שלם
שלום אנשים,
אני רוכב על scott spark שיכוך מלא. לאחרונה שמתי לב שיש לי רעשים של "חריקות", "שריקות", שמגיעות מהאיזור הקדמי... לא בדיוק הצלחתי להבין מאיפה.
שמתי לב גם שהם מגיעות במידה ואני מדבש מהר ועולה למהירויות גבוהות ואז הרעש מתחיל... ונשאר גם אם אני לא מדבש בכלל, כאילו משהו בגלגל הקדמי...
למישהו יש רעיון? אשמח לעזרה.
תודה!
|