טקסט הודעת פורום
8/10/2009 2:31:00 PM
דיינז דיינז
הקונה יותר נוחות וחלקים יותר איכותיים...
נושא:
הקונה יותר נוחות וחלקים יותר איכותיים...
תאריך:
8/10/2009 2:31:00 PM
מחבר/ת:
דיינז דיינז
אבל זו רק דעתי...
מה שיותר נוח לך....
חזרה לפורום