טקסט הודעת פורום
| 8/10/2009 8:18:00 PM |
|
נושא: פששש תאריך: 8/10/2009 8:18:00 PM
מחבר/ת: דביר אברהם
יפה אחי. :rating: בכמה מכרת את הבית\מכונית? :suss: :laugh: סתם אחי אופניים מעולות תהנה . :D ;) :D אני :night: (חולם) על אופניים כאלה חחח... :D
|
חזרה לפורום |
|
|