טקסט הודעת פורום
8/10/2009 9:33:00 PM
דביר אברהם
לפי דעתי
נושא:
לפי דעתי
תאריך:
8/10/2009 9:33:00 PM
מחבר/ת:
דביר אברהם
תיבדוק מה יותר נוח וכיף לך.(תלך לבנק תיקח משכנתא ;) ותהנה :suss: )
חזרה לפורום