הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/10/2009 9:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ספי שלם עם תוכן  רעשים
נושא: רעשים תאריך: 8/10/2009 9:58:00 PM
מחבר/ת: ספי שלם

דבר ראשון תודה.
בדיוק עכשיו חזרתי מרכיבה, יש לי דיסק אידראולי.

שמיניות בגלגל אני לא רואה.
הרוטור זה הדיסק? כי אני לא רואה שהוא עקום...
מוזר מאד, לא מצליח להבין מאיפה הרעש...

נראה לי אקפוץ לחנות, תודה שוב.



חזרה לפורום