טקסט הודעת פורום
| 8/11/2009 11:53:00 PM |
|
נושא: אני מבין שמדובר בשלדת "29 ? תאריך: 8/11/2009 11:53:00 PM
מחבר/ת: רם לין
שלום! 1 האם השילדה עדיין באחריות?ומתי נקנתה? 2 היכן נקנו האופנים ומי יתן לי שרות? 3 האם המזלג הקדמי נמכר עם השלדה? 4 מה משקל האופנים הללו כאשר הם היו אצלך?
תודה רם
|
חזרה לפורום |
|
|