הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/11/2009 11:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רם לין עם תוכן  אני מבין שמדובר בשלדת "29 ?
נושא: אני מבין שמדובר בשלדת "29 ? תאריך: 8/11/2009 11:53:00 PM
מחבר/ת: רם לין

שלום!
1 האם השילדה עדיין באחריות?ומתי נקנתה?
2 היכן נקנו האופנים ומי יתן לי שרות?
3 האם המזלג הקדמי נמכר עם השלדה?
4 מה משקל האופנים הללו כאשר הם היו אצלך?

תודה רם


חזרה לפורום