הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/12/2009 4:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתמר רחימי עם תוכן  Kona staB
נושא: Kona staB תאריך: 8/12/2009 4:58:00 PM
מחבר/ת: איתמר רחימי

מה אתם אומרים על Kona stab 2006 אני בן 13 מתחיל לירכב דהון היל פרירייד אני מתכננן ליבנות אופניים היא מספיק אגרסיבית מה מישקלה תודה


חזרה לפורום