טקסט הודעת פורום
8/12/2009 4:58:00 PM
איתמר רחימי
Kona staB
נושא:
Kona staB
תאריך:
8/12/2009 4:58:00 PM
מחבר/ת:
איתמר רחימי
מה אתם אומרים על Kona stab 2006 אני בן 13 מתחיל לירכב דהון היל פרירייד אני מתכננן ליבנות אופניים היא מספיק אגרסיבית מה מישקלה תודה
חזרה לפורום