נושא: המלצות לאופניים למתחילים תאריך: 8/14/2009 10:52:00 AM
מחבר/ת: אלדד
שלום לכולם, טני מתכוון להתחיל לרכב ואני מחפש אופני הרים זנב קשיח, הייתי שמח לשמוע קצת מידע והמלצות על חברות של אופניים. מה שראיתי עד עכשיו זה אופניים של TREK,GARY FISHER,FELT ן-MARIN. עד עכשיו העסקה הכי טובה שקיבלתי היא של MARIN, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת המערכות(עד כמה שאני מבין), הבעיה היא שעל MARIN לא שמעתי קודם ואני לא יודע עד כמה השלדה שלהם טובה. אשמח לתגובות, עצות וכל דבר נוסף. תודה
|