נושא: אופני מארין-המלצה חמה תאריך: 8/14/2009 12:49:00 PM
מחבר/ת: ניר נאמן
:rating: יצרן אמריקאי מצויין ומאוד מאוד מוערך.שלדות באיכות וברמות גימור גבוהות מאוד,סוגים ודגמים שונים לפי סגנונות רכיבה ,החל מרכיבה יומיומית וכלה באופני קצה לתחרויות או רכיבות אגרסיביות מאוד. יבואן בארץ "פדלים" להלן הקישור http://pedalim.com/pl_products~65~199.htm
נחשב אחד היבואנים המוערכים יותר אצלנו בגלל שירות,מקצועיות ובעיקר הגינות "בלתי ישראלית בעליל".איכות שירות אירופאית/אמריקאית בסטנדרטים גבוהים מאוד.
* גילוי נאות: אני באופן אישי התחברתי לחנות שלהם בירושלים לפני קצת מעל שנה כלקוח ומרוצה מעל ומעבר !רכשתי אצלם לבני מארין ז"ק "24 ועם עד עתה לא שבר את השלדה עם כל ההתעללויות בה אזי מדובר בתוצרת מאוד משובחת. :rating:
|