נושא: שלום לך... תאריך: 8/14/2009 7:17:00 PM
מחבר/ת: אבי אמסלם
אם אתה רק מתחיל לרכוב על אופניים, הייתי ממליץ לך לפעול כמוני ולרכוש תחילה אופניים פשוטות ולא לרוץ ולהשקיע יותר מידי כסף, לפחות עד שתחליט שבאמת זה הדבר שאתה רוצה.אני קניתי אופניים ממש פשוטות ולאחר שנה השתדרגתי מקצה לקצה. אפילו תקנה משהו יד שנייה ולא חדש.
בהצלחה.
|