הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/14/2009 9:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחף רחמני עם תוכן  פאנצ´רים חוזרים-מה עושים?
נושא: פאנצ´רים חוזרים-מה עושים? תאריך: 8/14/2009 9:32:00 PM
מחבר/ת: שחף רחמני

יש לי באופניים (KHS XC 604) פאנצ´רים כל הזמן כל איזה שבועיים או טיול יש פאנצ´ר וכבר נמאס לי מזה!!!
על האופניים יש את הצמיגים שאיתם קניתי את האופניים החברה היא קנדה אבל אני לא יודע מה הדגם
בקיצור הצמיגים גמישים כאלה מישהו אמר לי שזה בגלל שאין ברזלים יכול להיות הצמיגים דקים מדי ובגלל זה הפאנצרים החוזרים?
אני מציין שיש לי פנימית עם חומר (בולשיט לא עוזר) ופס גומי?
החלפת צמיגים תפתור את הבעיה?


חזרה לפורום