טקסט הודעת פורום
| 8/14/2009 9:33:00 PM |
|
נושא: שלום לכולם תאריך: 8/14/2009 9:33:00 PM
מחבר/ת: menni
אני חדש כאן ורציתי לקבל חוות דעת על אופניים למתחילים מתוצרת HEAD דגם SEEK מצורף לינק http://www.headbike.com/models/large/SEEK_FX.jpg האם זו קנייה טובה אני ממש בתחילת הדרך
|
חזרה לפורום |
|
|