טקסט הודעת פורום
| 8/15/2009 7:41:00 AM |
|
נושא: רכישת שעון suunto ב ebay - מכס תאריך: 8/15/2009 7:41:00 AM
מחבר/ת: יצחק ליכט
האם יש מכס על שעוני ספורט ודופק שערכם מעל 50 דולר? האם למישהו יש ניסיון והאם כדאי? ההפרש בין רכישה בארץ ל ebay מעל 800 שקל (כולל משלוח)
|
חזרה לפורום |
|
|