הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/15/2009 12:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתמר רחימי עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 8/15/2009 12:31:00 PM
מחבר/ת: איתמר רחימי

תלוי איך תירכב הדגם הזה יותר לכוון הקרוס ושבילים אני בתור מתחיל היתי הולך על דגם אגרסיבי יותר שתוכל להיות בטוח שאם תיפול לא יקרה כלום Haro x6/7 אחלה דבר

תחדש :rating:


חזרה לפורום