טקסט הודעת פורום
| 8/15/2009 12:31:00 PM |
|
נושא: תשובה תאריך: 8/15/2009 12:31:00 PM
מחבר/ת: איתמר רחימי
תלוי איך תירכב הדגם הזה יותר לכוון הקרוס ושבילים אני בתור מתחיל היתי הולך על דגם אגרסיבי יותר שתוכל להיות בטוח שאם תיפול לא יקרה כלום Haro x6/7 אחלה דבר
תחדש :rating:
|
חזרה לפורום |
|
|