הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/15/2009 1:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתמר רחימי עם תוכן  אופניים
נושא: אופניים תאריך: 8/15/2009 1:06:00 PM
מחבר/ת: איתמר רחימי

אני ממליץ לך בחום על ספשילייזד הרדרוק 1 אבא שלי רוכב עלהים והוא מאוד מרוצה מהם. עולות 2000 ש"ח וקסדה תואמת, תעלה בין 100-200 בהצלחה תחדש :rating:


חזרה לפורום