טקסט הודעת פורום
| 8/15/2009 1:06:00 PM |
|
נושא: אופניים תאריך: 8/15/2009 1:06:00 PM
מחבר/ת: איתמר רחימי
אני ממליץ לך בחום על ספשילייזד הרדרוק 1 אבא שלי רוכב עלהים והוא מאוד מרוצה מהם. עולות 2000 ש"ח וקסדה תואמת, תעלה בין 100-200 בהצלחה תחדש :rating:
|
חזרה לפורום |
|
|