הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/15/2009 7:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר אליאב עם תוכן  בעיקרון אין מכס, אך יש מע"מ
נושא: בעיקרון אין מכס, אך יש מע"מ  תאריך: 8/15/2009 7:07:00 PM
מחבר/ת: ניר אליאב

כל רכישה מעל 50 דולאר מחוייבת במע"מ.
אם מדובר בסה"כ בשעון (לא אריזה גדולה) , אני מציע לך לנסות קומבינה שאצלי עובדת כמעט תמיד. (כמעט תמיד כי לא תמיד המוכרים מסכימים למה שאני מבקש)
במעמד הקניה ב EBAY יש לך אפשרות לשלוח הודעה למוכר.
תבקש ממנו לכתוב על החבילה את ערכה , שהוא פחות מ 50 דולאר. גם אם היא עולה 300.
כך , המוכס בארצ רואה את ערך החבילה שהוא נמוך מ 50 ובכלל לא טורח לבדוק את הסחורה והאם היא חייבת במס מכל סוג שהוא.

ניר


חזרה לפורום