נושא: בעיקרון אין מכס, אך יש מע"מ תאריך: 8/15/2009 7:07:00 PM
מחבר/ת: ניר אליאב
כל רכישה מעל 50 דולאר מחוייבת במע"מ. אם מדובר בסה"כ בשעון (לא אריזה גדולה) , אני מציע לך לנסות קומבינה שאצלי עובדת כמעט תמיד. (כמעט תמיד כי לא תמיד המוכרים מסכימים למה שאני מבקש) במעמד הקניה ב EBAY יש לך אפשרות לשלוח הודעה למוכר. תבקש ממנו לכתוב על החבילה את ערכה , שהוא פחות מ 50 דולאר. גם אם היא עולה 300. כך , המוכס בארצ רואה את ערך החבילה שהוא נמוך מ 50 ובכלל לא טורח לבדוק את הסחורה והאם היא חייבת במס מכל סוג שהוא.
ניר
|