נושא: עזרה בנוגע לצמיגים 2.40 תאריך: 8/15/2009 7:26:00 PM
מחבר/ת: מתן ב
חברים שלום היום ישבתי והרהרתי קצת על משקל האופניים שלי (kona coilair) השלתי מהאופניים כבר כמה מאות גרמים ואז הגעתי לצמיגים כיום יש לי צמיגי maxxis advantage 2.40 שהם באמת עונים לצרכים שליאבל חיסרון אחד הוא המשקל 845 גרם שזה 150 גרם יותר מהחישוק שלי :eek: אז ככה האם מישהו מכיר צמיג שטח טוב מ 2.35 ועד 2.40 שגם מגהץ שטח אבל במשקל הגיוני יותר...אשמח להצעות תודה מראש מתן
|