טקסט הודעת פורום
| 8/15/2009 8:52:00 PM |
|
נושא: לחצי ניפוח תאריך: 8/15/2009 8:52:00 PM
מחבר/ת: שי קרסט
שלום מישהו יודע כמה לחץ צריך להיות בצמיג לרכיבות שטח? בצמיג רשום מינימום 35 PSI אבל זה נראה לי קצת מוגזם כי הוא נהיה ממש קשה!! והלחץ בצמיג זה כשיש מישהו על האופניים או רק כשהאופניים עומדות? תודה שי
|
חזרה לפורום |
|
|