נושא: יבוא אופניים חשמליים תאריך: 8/15/2009 10:19:00 PM
מחבר/ת: Green Bike
לא מומלץ לנסות לייבא באופן עצמאי מחו"ל - רוב הסיכויים שהקיט לא יעבור במכס. יש לך מבחר לא קטן שאפשרויות (גם יחסית זולות בארץ).
לסקירה על אפשרויות שונות תוכל להסתכל אצל חנן לוי: http://www.galgalyarok.org/archives/314
|