נושא: כבר היתה השאלה תאריך: 8/16/2009 11:01:00 AM
מחבר/ת: אור hit-spit
לכל לחץ אוויר יש את היתרונות והחסרונות שלו: לחץ גבוה:סיבוב גלגל מהיר מאוד, חסרון-אחיזה חלשה(כ-30PSI) לחץ נמוך: אחיזה חזקה מאוד(שטח פנים רחב),חסרון- מהירות סיבוב איטית(מאותה סיבה)(כ-20 PSI)
הרבה רוכבים סינגלים עם לחץ נמוך על מנת לשפר אחיזה אבל כביש ודרכי עפר לחץ גבוה(קרוס)
|