הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/16/2009 2:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו אביגדור עם תוכן  לכל החברה שמבינים ולרוכבי ה GT בפרט
נושא: לכל החברה שמבינים ולרוכבי ה GT בפרט תאריך: 8/16/2009 2:05:00 PM
מחבר/ת: דודו אביגדור

שלום רב,
זקוק לייעוץ:אני רוכב על ספיישלייזד סטמפג´מפר 2003.בגדול אופניים מעולות ומאוד מרוצה.לצערי המידה של האופניים היא XL כאשר בפועל אני צריך L.
יש לי הצעה להחלפה על GT MARATON 3 דגם 2008.
בבקשה עזרו לי להחליט, איך ה GT?
אני רוכב בגדול XC ומדי פעם שבילים.
אשמח על כל תגובה.
תודה רבה מראש...


חזרה לפורום