נושא: לכל החברה שמבינים ולרוכבי ה GT בפרט תאריך: 8/16/2009 2:05:00 PM
מחבר/ת: דודו אביגדור
שלום רב, זקוק לייעוץ:אני רוכב על ספיישלייזד סטמפג´מפר 2003.בגדול אופניים מעולות ומאוד מרוצה.לצערי המידה של האופניים היא XL כאשר בפועל אני צריך L. יש לי הצעה להחלפה על GT MARATON 3 דגם 2008. בבקשה עזרו לי להחליט, איך ה GT? אני רוכב בגדול XC ומדי פעם שבילים. אשמח על כל תגובה. תודה רבה מראש...
|