טקסט הודעת פורום
8/17/2009 9:27:00 AM
איתמר רחימי
merida
נושא:
merida
תאריך:
8/17/2009 9:27:00 AM
מחבר/ת:
איתמר רחימי
חברה מעולה לא מפונקת אבל המחיר לדעתי גבוה ..
מקווה שעזרתי איתמר
חזרה לפורום