טקסט הודעת פורום
| 8/17/2009 9:40:00 AM |
|
נושא: merida sub 9 תאריך: 8/17/2009 9:40:00 AM
מחבר/ת: איתמר רחימי
לחבר שלי יש כאלה הוא מישתגע איתם אבל אני לא ממליץ לך לעשות יותר מימה שאתה עושה גם זה יותר מידי בישבילם החלקים מאוד רגישים באופניים
בהצלחה :rating:
|
חזרה לפורום |
|
|