הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/17/2009 10:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתמר רחימי עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 8/17/2009 10:08:00 AM
מחבר/ת: איתמר רחימי

GT היא חברה מעולה שמפנקת. אבל ספיישלייזד מילמעלה .

בכל זאת הדגם שלך דגם ישן אני היתי מחליף החלטה שלך.

מקווה שעזרתי איתמר :)


חזרה לפורום