טקסט הודעת פורום
8/17/2009 10:08:00 AM
איתמר רחימי
תשובה
נושא:
תשובה
תאריך:
8/17/2009 10:08:00 AM
מחבר/ת:
איתמר רחימי
GT היא חברה מעולה שמפנקת. אבל ספיישלייזד מילמעלה .
בכל זאת הדגם שלך דגם ישן אני היתי מחליף החלטה שלך.
מקווה שעזרתי איתמר :)
חזרה לפורום