הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/17/2009 10:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הצמיגים של מקסיס צרים יחסית למידה הרשומה
נושא: הצמיגים של מקסיס צרים יחסית למידה הרשומה תאריך: 8/17/2009 10:10:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אז בהחלט יש מצב שצמיג 2.2 או 2.3 של חברה אחרת יהיה באותו רוחב.
לא ברור לי למה אתה מתכוון ב"מגהץ שטח" - יש לך אופני ש"מ טובים, והצמיגים צריכים להחזיק, לא לשכך (או פחות לשכך מאשר באופני ז"ק).
אם כל כך חשוב לך המשקל, אז שווה לשקול ירידה בקוטר. צמיג רחב מפריע להתקדמות לא פחות מצמיג כבד - ומה שיש לך כרגע הוא לא מהכבדים ביותר.

הנסיון שלי מוגבל ברובו לצמיגים של WTB. יש להם צמיגי XC תחרותיים ברוחב הגיוני במשקלים סביב 500גרם. המבנה המועדף כבר תלוי בקרקע שאתה רוכב עליה...


חזרה לפורום