טקסט הודעת פורום
8/17/2009 10:39:00 AM
chen chenrp
מחיר קצת גבוה...
נושא:
מחיר קצת גבוה...
תאריך:
8/17/2009 10:39:00 AM
מחבר/ת:
chen chenrp
אולי כדאי לשקול שיכוך מלא במחירים הללו.
יש למרידה גם כאלה...
חזרה לפורום