הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/17/2009 1:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  למה לא?
נושא: למה לא? תאריך: 8/17/2009 1:07:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

מיגון חובה, כמובן.
כדאי מאוד מוביל שמכיר, כי ישנם מקומות שבהם ההמשך לא ברור.
במיוחד בראן ראשון לקחת את הדברים באיזי. לעשות הכל על בטוח, ולחשוב טוב על כל מטר. המסלול הזה יכול להיות מפתיע למי שלא מכיר.
אחרי ראן ראשון אני מניח שכבר תדע לבד ממה ועד כמה להזהר...

בהצלחה


חזרה לפורום