נושא: מאוד תלוי מה אתה עושה איתה תאריך: 8/17/2009 1:25:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
לבאנשי יש יותר משלדה אחת. אני מניח שאתה מתכוון לשירוקו. מאוד תלוי מה אתה עושה איתה. אתה יכול ללכת על צמיגי XC תחרותיים במשקל של פחות מ500גרם - יש כאלה שמתחרים עם השלדות האלה. אבל אם אתה רוכב במקומות מדורדרים ו/או רכיבה אגרסיבית, הייתי הולך על משהו קצת יותר מאסיבי - באיזור 2.2 או 2.3.
בז"ק אני מעדיף צמיגים גדולי נפח, לטובת השיכוך, ויש פחות צמיגים קלילים ברוחב 2.3 ומעלה.
בהצלחה
|