נושא: דופק בתחרות תאריך: 8/17/2009 10:44:00 PM
מחבר/ת: שי יונה
אני מתחרה במרתונים קצרים (סיבוב אחד שעה +) ,פותח בכח הכח(דופק בשמיים) ומרגיש שרק אחרי רבע שעה עשרים דקות הדופק יורד ואני "נכנס לתחרות". האם כדי להתחיל קצת פחות חזק בהתחלה(ולא להשרף) או שאין ברירה וחייבים להתחיל במקסימום? איך משפרים\מקצרים את הזמן הראשוני הבעייתי במעבר מאנאירובי לארובי? תודה
|