נושא: השירוקו תאריך: 8/18/2009 11:37:00 AM
מחבר/ת: רז רפאלי
אחרי שהתייעצתי ובדקתי אותם, רכשתי את האופניים והם מעולים. אני באמת מייעד להם רכיבה אגרסיבית במידה מסוימת. כרגע הרוחב של הקדמי והאחורי לא שווים, מה המטרה בכך? אני לא פריק של משקל, כך שאין לי בעיה להסתדר גם עם פחות קלילים. אם יש לי 2.35 לשים בקדמי והאחורי זה עדיף על חלוקה לא שווה?
|